Carrefour zachęca do aktywności fizycznej i wspiera najważniejsze biegi maratońskie w Polsce

150x110

Carrefour Polska angażuje się w sponsoring kolejnych biegów maratońskich. We wrześniu wspierać będzie dwie imprezy – 33. PKO Wrocław Maraton oraz 37. PZU Maraton Warszawski. Patronując inicjatywom sportowym, sieć zachęca pracowników i klientów do prowadzenia zdrowego stylu życia.

Od 2014 roku Carrefour prowadzi kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promocja zdrowego odżywiania i aktywnego spędzania czasu. Badania społeczne uzasadniają prowadzenie wszelkich działań, zachęcających społeczeństwo do włączenia sportu do codziennych zajęć. Jak wynika z badania Eurobarometru na temat sportu i aktywności fizycznej przeprowadzonego w 2013 roku wśród obywateli Unii Europejskiej, ponad połowa Polaków w ogóle nie wykonuje ćwiczeń fizycznych i nie uprawia sportu. Natomiast tylko 28% ćwiczy lub uprawia sport regularnie, czyli przynajmniej raz w tygodniu. Średnia europejska jest wyższa – aż 41% mieszkańców UE podejmuje aktywność co najmniej raz w tygodniu.

Główną motywacją Europejczyków, w tym również Polaków, do podejmowania aktywności fizycznej oraz uprawiania sportu, są względy zdrowotne. Aż 59% mieszkańców Polski ćwiczy przede wszystkim dla zdrowia. W dalszej kolejności wymieniane są takie powody jak poprawa sprawności, relaks i przyjemność płynące z uprawiania sportu oraz kontrola wagi.

Realizując kampanię „Z miłości do Zdrowia” chcemy odpowiedzieć na potrzeby naszych pracowników i klientów, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowia swojego oraz swoich rodzin. Sport jest nieodłącznym elementem zdrowego stylu życia, dlatego cieszę się, że jako Carrefour możemy wspierać jesienne maratony we Wrocławiu i w Warszawie – imprezy, które mają ogromną renomę w środowisku biegowym. Przypomnę, że w kwietniu tego roku Carrefour był również sponsorem 14. PKO Cracovia Maratonu – mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej Carrefour Polska.

Carrefour Polska jako partner maratonów, dba o odpowiednie przygotowanie swoich pracowników oraz klientów do wysiłku fizycznego, jakim jest start w zawodach biegowych na dystansie 42,195 km. Współpraca firmy ze specjalistami dietetykami z Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW w Warszawie, zaowocowała opracowaniem praktycznych porad żywieniowych dla osób aktywnie uprawiających sport.

Promocja zdrowego stylu życia, poprzez zachęcanie pracowników i klientów do aktywnego spędzania wolnego czasu oraz prawidłowego odżywiania w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” są elementami strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska.


dostarczył infoWire.pl